sven410 Skrevet Januar 9, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2013 Hei alle tenkte jeg skulle legge ut et lite spørsmål her. Jeg holder på å sette istand den ene bilen min, Den har vært dårlig lagret i et betongbygg der det ble en vannlekkasje i annen etasje... resultater er at det har rent kalkholdig vann ned på fangerne og lagt seg oppå den svarte plasten som ei hard hinne. (ikke der det er lakkert) Noen som vet om det går å fjerne dette med noen slags kjemi, eller må jeg bare leve med det'? kan jo liksom ikke skrape det reint heller, da ødelegger jeg jo overflata. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 10, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2013 Om det er kalk så løses det opp med syrer, eller noe så enkelt som eddik :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPedro Skrevet Januar 26, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2013 selv brukt eddik som han derre over nevner :) funker helt fint :) Siter -Audi S6 2.2T 1997 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven410 Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2013 selv brukt eddik som han derre over nevner :) funker helt fint :) Takk for svar gutter Da prøver jeg med ei flaske eddikkonsentrat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 30, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2013 Husk å vaske umiddelbart etterpå, samt polere det området du har hatt eddik på. Syrer er heller ikke bra for lakken, eller resten av bilen for den del. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven410 Skrevet Februar 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2013 Det skal jeg passe på:) blir uansett ikke før det blir littmildere i været:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwvento Skrevet April 16, 2013 Rapporter Share Skrevet April 16, 2013 Zalovann funker også.....eller sitronsyre (sånn som man har i te) Siter "Ingen ting er umulig,det er bare litt vanskeligere og få til" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autounion Skrevet April 20, 2013 Rapporter Share Skrevet April 20, 2013 Eddik er jo billig også :) Siter AUDI ALL THE WAY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg