Gå til innhold

Trenger trimme hjelp ang GTI 16V.

Ranger emnet

clone baby

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har skrevet ett inlegg på ett annet sted her på forumet, men tviler på om det er noen som vil svare der så derfor bumper jeg dere golf fan om dere kunne ha hjulpet meg litt med den posten.

Link-> Enter

Håper ikke dette inlegget var unødvendig :rolleyes:

CorsaA 1.8 16vT

CorsaA 1.3

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fikk jo en del svar i den andre tråden men jeg kan jo skrive litt jeg også:)

Først kan det jo være en stor fordel å ha en bunndel som tåler litt ordentlig med juling da, jeg regner med at en 30-40k holder da litt ettersom arbeid en selv har gjort i forkant, men da har du smidde stempler og skikkelige råder arp bolter og annet jåleri, og et motorverksted som da har balansert/vektjust. og borret og montert.....

toppen kan en vell få ferdig med go deler og port osv, for 20-30k

da er det større ventiler og nye fjører ret....++

(er ikke helt sikker på den prisen men regner med at det ikke er så langt unna)

Turbo og WG kommer vell fort på over 15k++ til da si 500hk, som det var nevt i den andre tråden,

Motorstyring med justering/map litt ettersom hva valget faller på, men det blir nok fort 20k der også....

Dyser 5k

Grenrør og innsug sikkert over 15k der og

++++for alle små delene du finner ut at du må ha rett før oppstarten av vidundre ditt:)

Dette blir jo helt ca ca ettersom det er mye som kan gjøres selv ettersom hvor neve nyttig en er :)

prisen på 16V turbo motoren vi har bygd til Golfen min har havnet langt under det som jeg skriver her ettersom vi har gjort det selv (utenom borring og bal. blokk) , men jeg tørr ikke å skrive det alikavell, kanskje samboer får se det og bli :( og da er ikke det like morro :)

men for 100k tror jeg du hadde vært veldig langt på vei til 500hk...tror jeg da....:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider