reodor81 Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2013 ja er et feste med blafjæra på vær side av bilen Siter kone bil.. vw passat 03 mod bruks bil.. vw caddy vare 97 mod prosjekt.. vw caddy pickup 85 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reodor81 Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2013 noen i vest agder hær inne som er glade i å pusse bil :) Siter kone bil.. vw passat 03 mod bruks bil.. vw caddy vare 97 mod prosjekt.. vw caddy pickup 85 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwperformance Skrevet April 27, 2013 Rapporter Share Skrevet April 27, 2013 Ser ut så det går på fremm her :) Siter 04-Passat 3bg 97-Golf mk3 stv 09-Scirocco 1,4tsi 93-polo db drag 99-lupo'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patbitch Skrevet April 27, 2013 Rapporter Share Skrevet April 27, 2013 Skjer det noe her da?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reodor81 Skrevet April 27, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2013 fint lite er jeg redd. mest pussing. bah se om jeg kan få tatt noen mere bilder ;) Siter kone bil.. vw passat 03 mod bruks bil.. vw caddy vare 97 mod prosjekt.. vw caddy pickup 85 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Surion Skrevet Juli 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2013 Har lyst til og pusse opp en slik eg også, (ikkje over 4 år da) men var ikkje mange og få kjøpt.. Du veit vel ikkje om noken? Noke nye bilder og få sett?. Siter Bagasjerom SOON finished! Det er ikkje ulovlig å være dum, bare utrolig slitsomt for oss andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reodor81 Skrevet Juli 11, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2013 nei dette prosjektet begynner å dra langt nå dessverre men men .. nei det begynner å bli få av disse å finner man en må man betale også . se om jeg får tatt noen bilder men ikke for mye som har skjedd di siste måndene med den,, Siter kone bil.. vw passat 03 mod bruks bil.. vw caddy vare 97 mod prosjekt.. vw caddy pickup 85 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
reodor81 Skrevet Juli 11, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2013 (endret) hadde vist noe bild på moben også:) noe bilder av bilen nå . også bilde av felgene som var tanken å ha på bilen:) Endret Juli 11, 2013 av reodor81 Siter kone bil.. vw passat 03 mod bruks bil.. vw caddy vare 97 mod prosjekt.. vw caddy pickup 85 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg