Gå til innhold

første photoshop mod

Ranger emnet

bluebox

Anbefalte innlegg

hei. dette er meg om kameraten min sine første modder.

ble ikke helt supert men øvelse gjør mester;) (får jeg håpe):rolleyes:

la meg om kameraten min vite hva dere synes.

kameraten min sin først i to versoner:

http://img44.photobucket.com/albums/v135/deamonparadox/Scion-deamon-3.jpg

http://img44.photobucket.com/albums/v135/deamonparadox/Scion-TC-Deamon-Cartoon_copy.jpg

også min:

http://img44.photobucket.com/albums/v135/deamonparadox/scion-tcbluebox.jpg

rb25det motor og deler til salgs.

engineandparts.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være første gangen for begge så er dt jo utrolig bra..min første modd så ikke da bra ut..felgene på din versjon Bluebox var litt uskarpe og fargen var kanskje litt for skrikende, ser også at det er noe rart med forfangern din.. men ellers en veldig bra modd..likte den andre utgaven av kameraten din..ganske fete bilder..men det er noen små feil der som for eksempel hullet mellom nakfangern og dekket..

men alt i alt tre veldig brae modder...legger ved en link til en side med veldig mange bra tuorialer: www.photoshopchop.com

keep up the good work:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by X-ecutioner

kan ikke helt være enig med deg der Mspeed... greit at det er første mod, men man burde likevel se at den bilen er senket for mye... hjulbuen subber i dekket jo...

og bortsett fra å ha satt på dekaler og senka har han jo ikke gjort no... og kanskje farge felger etc.

Det med at bilen er senket for mye, det er ikke en ekte bil!! man kan jo ikke kjøre med denne.. dessuten kunne du sette på dekaler og skifte felger og farge på dine første modder?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MSpeed

Det med at bilen er senket for mye, det er ikke en ekte bil!! man kan jo ikke kjøre med denne.. dessuten kunne du sette på dekaler og skifte felger og farge på dine første modder?;)

tusen takk for posisitv respons. jeg skal prøve å lage en ny mod jeg. og huske på de feilene jeg har gjort og prøve å unngå det i neste. har litt lyst til å bli litt god i dette

sinnsykt morro å modde biler.

rb25det motor og deler til salgs.

engineandparts.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det litt sprøtt her pga jeg er på nettet med mobiltelefonen, når jeg svarer på dette! har vært her i 38 min med et par sekunder skulle tru det blei dyrt.. men feil fra telenorr hihi.. til dere som lurer på hvorfor jeg ikke er mere her, er det pga har ikke adsl her jeg bor... Øyvind ring meg i kveld da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider