Gå til innhold

Audi A6 prosjekt

Ranger emnet

audi8018

Anbefalte innlegg

Har en Audi A6 2.6 1995 mod. stående som må ha 4 stk nye støtdempere og litt pleie. Kan gå noen deler fra motoren, da vi har en Audi 100 2.6E som kanskje trenger deler.

A6'en vil jeg etterhvert fikse opp og få den på veien til 18-årsdagen min. Nye lister rundt hele bilen, ny fremskjerm, og få den på veien vil være første prioritet, så jeg også har en egen bil jeg kan øvelseskjøre med.

etter det vil jeg få litt mer futt i den.. vil ha sportseksos (hva vil passe best av 2,5" eller 2,25"?), og annet som evt. kan øke hk antallet. er nå 150 standard på den. noen som kan være interessert i å komme med forslag til "trimming" som ikke blir så vanvittig dyrt? :)

takker for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originalt har disse bilene 2.5 eksos, så du bør iallefall ikke gå mindre hehe. Ang trimming så finnes det ikke noe man kan gjøre. Med mindre du vil bruke flere tusen på å montere kompressor (slik jeg forsøkte) for å finne ut at det ikke fungerer så bra.

Chip er også ikke noe spes å hente på. Oppdaget at min er chippet. +5hp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originalt har disse bilene 2.5 eksos, så du bør iallefall ikke gå mindre hehe. Ang trimming så finnes det ikke noe man kan gjøre. Med mindre du vil bruke flere tusen på å montere kompressor (slik jeg forsøkte) for å finne ut at det ikke fungerer så bra.

Chip er også ikke noe spes å hente på. Oppdaget at min er chippet. +5hp!

åh, hahah x) okey, bytter endepotta for å få litt sprekere lyd da ;) og sørger for at den går på veien :P takk for hjelpa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...