Gå til innhold

Tips og triks angående lykter og diverse

Ranger emnet


Moccelite

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er det samme karroseriet på en v40 96-00 som 00-04. Grunnen til at eg spør er om lykter og evt andre ting kan benyttes på en 98mod som kan benyttes for.eks på en 04 modell.

 

Har funnet noen lykter, men lurer på om det passer overens.

 

Samtidig så tenker eg på å bytte baklykter siden mine er begynt å gå opp i liminga. Er det noen som vet hvor eg kan finne nye. Og har v40 etter faceliften klarere lykter bak? Kan evt. bruke dem på en 98 modell?

 

Kom gjerne med noen sider dere kan anbefale eller som dere vet om selger lykter og div til v40'er.

 

Den ser så kjedelig ut slik den er no!

Hilsen ei Bilgal jente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei

 

01 modellen til s40/v40 fikk ny front og noen detaljer bak, slik som nye lykter forran og bak, nye støtfangere forran og bak, men lyktene skal passe overens fra 98-04, bortsett fra blinklysene framme, de er forskjellig fra 01-04.

 

Baklyktene er klarglass på 01-04 ja, og du kan bruke de på en 98 mod.

 

Bilstyling og Biltillbehør alt til bilen har mye til volvo

hova.com

 

Jeg har en 98 mod som jeg har byttet frontlykter, grill og baklyktene, ble definitivt mye penere og tøffere enn original :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er en knupp! Tusen takk! Endelig fikk eg svaret eg har venta på. Har lurt på dette lenge, nettopp av den grunn du sier... Eg kan gjerne kjøpe klare blinklys for min modell. Men er større utvalg på hovedlykter om man kan velge for alle modellene. Samtidig så har eg også lagt merke til at baklyktene på 01-04 er klarere :)

 

Tusen takk for supert svar! :)

Hilsen ei Bilgal jente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår