Bøgge Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Hei. skal senke en A3 er org demper og fjrer på den. kan jeg bare bytte til noe lavere fjerer? evt. hvilke? eller må jeg kjøpe komplett senkesett med dempere og fjerer? Takker for svar. Siter bil [x] BMW 318IS M-Tech 1990 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 skal du senke den søte lille bilen nå da..??!!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtouz Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Senket akkurat min a3 98 1.6 med 50/50 eibach kan absolutt anbefale det, levers av hellanor eller ser dem har på evo.no også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøgge Skrevet Mars 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 tror ikke jeg gidder å bytte dempere. er det mulig å bare bytte fjøra? eller blir det helt kresj med demperne. Siter bil [x] BMW 318IS M-Tech 1990 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtouz Skrevet Mars 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2004 Har bare bytta fjærer jeg , virker no enda men blir kanskje litt lavt på orginal fjærer men men det merker eg vel om noen mnd :) Dette var en ambition som er vel 15mm orginal senking på så den ble rundt 35mm i tillegg til dette med 50mm.... Og jækla digg på veien :) kan anbefale eibach hvertfall hørt rykter om at fjærer som jamex o.l synker over tid og blir mye mere enn oppgitt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrisious-E Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Er dette vanskelig? Og er det mye som må gjøres?:rolleyes: Vet ikke om jeg tør å fikle med dette selv?uhhmmwhat? Siter - 03 S3 x 97 A3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøgge Skrevet April 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 er litt stress, man må ta av hjula og støtdempern og bytte fjørene å skru dem på demperne og hjula igjen. tar nesten en dag! (men en pils pause) Siter bil [x] BMW 318IS M-Tech 1990 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrisious-E Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Originally posted by Bøgge er litt stress, man må ta av hjula og støtdempern og bytte fjørene å skru dem på demperne og hjula igjen. tar nesten en dag! (men en pils pause) Ok, dekka er ikke noe særlig stress, men etter det har jeg absolutt 0 peil :P Spør hvor mye de skal ha for jobben på et verksted tror jeg?:rolleyes: Siter - 03 S3 x 97 A3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HoaxiePowah Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 hvis du skal ha gjort det på ett verksted så bytt alt i samme slengen ihvertfall. Ikke bare fjærer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg