bilamatøren Skrevet Januar 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2013 Hei! Har en polo 99-modell, med manuell lås. Men i sommer klarte venninnen min å dra den "låsknappen" opp så den løsnet --> se bilde [ATTACH]35981[/ATTACH] Da det skjedde, var døren låst. Så den dag i dag, er det ikke mulig å få opp høyre bakdør. Men så lurte jeg på om dette var noe enkel jobb å fikse, eller ca hvor dyrt det vil bli å ta det på verksted? Der den låseknappen var, er det kun et hull nå og ikke noe som stikker opp. Prøver jeg å stikke noe nedi, treffer jeg heller ingenting. Har også mistet denne låseknappen.. Uansett, setter pris på svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Januar 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2013 Med godt lys og egnet pirkeverktøy burde det være mulig å pirke den stanga på plass under hullet slik at du får skrudd på en ny tapp. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilamatøren Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2013 Hmm, tviler på jeg klarer det. Men takk for tips - da skal jeg høre med noen som har litt mer peiling enn meg! Men noen som vet hva det vil komme på i pris dersom jeg tar det på verksted? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilamatøren Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2013 ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Verde Skrevet Januar 20, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2013 Ta av dørpanelet, det er en smal jobb, da burde du fint klare å låse den opp. Umulig og si hva det vil koste på verksted, siden du ikke vet hva som er galt. Kan være staget som går låsekassen, og selv da burde det ikke være en stor jobb og fikse. UK-POLOS.NET • View topic - how to fit central locking STICKY??? hvis du ser på denne så kanskje du skjønner mer av hvordan det funker :) Siter - Volvo 242 B19 1978 (solgt) - Volkswagen Polo 6n 1997 (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg