trrondern Skrevet Januar 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2013 (endret) Hei, for ikke lenge siden Kjøpte jeg en Opel Vectra B 2.0 dtd/dti 1998, åsså får jeg ikke turbotrykk, sjekket turboen for "slark" nokk olje osv, har også byttet luftmengdemåler... Noen tips/triks ? :)) er det noen form for turboktrykks regulator elns ? På forhånd Takk for alle svar :) Endret Januar 15, 2013 av trrondern Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet Januar 23, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2013 Vacumlekasje vil jeg tro. Trolig egr-ventilen som lekker og må byttes. Det var problemet på min når jeg mista turbotrykket. Denne: Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trrondern Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2013 Har rengjort og sjekket egr- ventilen og den skal funger som den skal.. men begynner og tro at det er vakumlekasje... er jo ca 1 km med vakumslanger i motorrommet så må vell sjekke alle koblingspunktene igjenn -.- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jenstellef Skrevet Mars 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2013 har du rengjort den sensoren som sitter på innsuget rett etter turboslangen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg