H3ggi Skrevet Januar 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2013 Hei! For ikkje lenge sidan oppgraderte eg høgtalarane i min audi a4 1998 stasjonsvogn. Eg kjøpte Focal IS130 komponentsett og eg merka relativt stor forskjell frå dei orginale høgtalarane. Eg har og 2x12 sub i i bagasjerommet. Derimot e da ikkje eit veldig bra lydbilde i baksete, og eg lurar på om det er slik det skal vera? Når ein sitte baki bilen høyre du veldig godt at all lyden kjem heilt framifrå, og du høyre veldig mykje bass, og ikkje veldig mykje lyd. Vil da hjelpa masse å setta i nokon halvbillige høgtalarar baki bilen, eller er det noko eg har gjort feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2013 Hvis du har montert de nye høyttalerene i de orginale hullene og du driver disse direkte fra spilleren, så blir det nok litt tamt ja. En ekstern forsterker og demping i dørene vil da gjøre underverker. Høyttalerene står kanskje litt lavt i dørene også, så da blir det litt begrenset hvor mye lyd som går bakover, et par ok coax høyttalere i bakdørene vil nok hjelpe da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg