ActiveX Skrevet Januar 17, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2013 Har en 88' modell Mercedes 190D som det kommer diesellukt inn i bilen når den står på tomgang. Det er kun når den står på tomgang. Uansett om ventilasjonen står på eller ei.. Har ikke spess peil på området, så håper noen vet hva det kan være, for er heller ingen lekkasjer på eksosrørene.. Siter *86 Mercedes BenQ 190 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 17, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2013 Diesellukt som i form av eksos eller fordampet diesel? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ActiveX Skrevet Januar 19, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2013 Det lukter akkurat som det gjør i motorrommet på en gammel sjark hvis det beskriver det bedre. :P Siter *86 Mercedes BenQ 190 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ActiveX Skrevet Januar 26, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2013 Ingen som kan rådføre meg litt? :p Siter *86 Mercedes BenQ 190 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OVS72 Skrevet Januar 26, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2013 Se etter om tanken lekker eller rør. Hvor er tanken på bilen din og hvor går slanger og rør? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ActiveX Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2013 Har sjekket etter lekkasjer men jeg kan ikke finne noen. Tydelig at dette blir et problem jeg ikke finner ut av.. :s Leste på en annen side at det kunne være ventilasjonsanlegget som var feil med, men det virker da urimelig siden det blir lukt om ventilasjonen står på eller ei.. Siter *86 Mercedes BenQ 190 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Februar 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2013 Hadde akk samme problem i min Omega 2.5TD en gang. EGR Røret var sprukket :) Dro en våtserviett nederst på frontruta, på innsiden seff, å var helt svart etterpå.. Det fant veien gjennom varmeapparatet, selv om det ikke sto på :) Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg