michaelw123 Skrevet Januar 18, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2013 Hei. Jeg skaffet meg en 300tdt w123 i sommer. Og denne tenkte jeg da å sette inn en om603 med pumpe, turbo og litt annet stæsh. Og jeg fikk tak i en Bmw e39 525tds ZF manuell girkasse her om dagen jeg tenkte å ha på motoren. Og i den sammenheng lurte jeg på om det er noen i Østfold området som tar på seg en sånn jobb? Å sveise om clutchhuset. Har en annen mercedes manuell kasse jeg tenkte å ta fra. Setter pris på alle svar :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242racingturbo Skrevet Januar 18, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2013 bakaxel.se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michaelw123 Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2013 Så det er absolutt ingen som kan tenke seg en sånn jobb? :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg