Fasmer59 Skrevet Januar 18, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2013 Hei, tanken frøs, og den er nå lekk. Lurer bare på hvordan det beste er å komme til denne. Ove.M Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Firear Skrevet Januar 25, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2013 Er ikke sikker på hvordan det er på akkurat denne modellen, men på en Peugeot jeg hadde syns jeg huske det var tilgang ved å demontere innerskjermen og evt. plate under motor... (plastdekslene). Regner med tanken ligger foran høyre forhjul... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fasmer59 Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2013 Er ikke sikker på hvordan det er på akkurat denne modellen, men på en Peugeot jeg hadde syns jeg huske det var tilgang ved å demontere innerskjermen og evt. plate under motor... (plastdekslene).Regner med tanken ligger foran høyre forhjul... Takker for infoen - skal gjøre forsøk på å komme til med å demontere innerskjermen. O.M Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg