123egil Skrevet Januar 19, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2013 Hei : ) Jeg har letet en god del etter lover og regler for biler fra 1970 eller tidligere anngående senking, men finner ikke noe. Trenger man tuv-godkjenning, eller annen type godkjenning, på senkesett? Er det fritt fram eller er det regler anngående dette? Håper at noen kan gi meg svar på dette: ) Siter I love motorsport because football and handball requires just one ball... 94 mazda 323f 1.8 dohc bilcross-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Januar 19, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2013 Vil tro det er likhet for loven og at senkesett skal være godkjent og ført inn i vognkort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
123egil Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2013 Ok. Da har jeg fått avklart d: ) Siter I love motorsport because football and handball requires just one ball... 94 mazda 323f 1.8 dohc bilcross-prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg