Gå til innhold

Nye Pioneermodeller

Ranger emnet

StigV

Anbefalte innlegg

Originally posted by Matzz162

Jeg sa: Ingen matcher pioneers modeller i år, Den kombinasjonen de har i år på lyd og PRIS er det ingen som kan slå.

Ikke vær så hårsår da :D Smak og behag vettu ;)

Pioneer er ikke alene om å lage bra spillere...til kurante priser ;)

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by marjusen

hei og hopp

mener og huske at bilradiospes. selger 9400mp for 6990,- nuh:)

Ikke utenkelig det nei :D

lurer på en ting....jeg får dex-p9r + deq-p9 for 12.000 inkl frakt og mva fra en fyr jeg kjenner godt i usa..

tingen er at den leveres med amerikansk radio tuning:(

Er det mulig å fikse slik at jeg får europeisk radio på denne?

Ekstern radio på ip-bussen f.eks ???

Not my cup of tea...så jeg vet ikke :)

Noen som er intr. i min gamle 9400mp ?? selges fort:) hehe

kun ett år:)

marius

Må da være mulig å få igjen en kurant pris for den da?

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr.Stream

Vi har fått inn to 8600 og to 9600. Fikk dem inn for litt over en uke siden. Men har ikke fått prøvd dem ut enda. Husker ikke prisen heller.:rolleyes:

Ahh...spørs om dere la inn forhåndsordre litt før oss da :)

Men...DEHP9600 fant jeg på lageret nå...så den har vi med andre ord akkurat fått! :D

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

DAB Radio ja...hmm, hvor får jeg kjøpt dette og hva er prisen på noe slikt? Har ikke DAB radio bra dekning over hele norge? hva er forskjellen på dab og vanlig radio? noe jeg kobler på ip-bussen dette da?

marius

Originally posted by Rockford Seat

Du kan jo koble på en DAB radio da.. Det er meget bra dekning i Gjøvik/Hamar omerådet.

Mvh

Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Fant nå

2004 DEH-P9600MP CD spiller

MP3 / WMA / WAV CD playback * Dual faceplate design * Colour Organic EL * New DSP with Auto Time Alignment, Auto EQ, and Burr Brown 1-bit DAC with 24-bit resolution * Standard / 3-Way Network mode * Pioneer's OEL Screensaver Studio ready * MOSFET 50 W x 4 amplifier * IP-Bus (MCD, DAB, TV, 2 EXT) * Multi-CD Control * CD Text * Source TV Control * DAB Tuner Control * Source DVD Control * List Search Function * External unit control via IP-Bus 2 * AUX-In (with optional CD-RB20) * Remote control Standard * Hard-wired remote input * ISO Connector * Display illumination COLOUR ORGANIC EL * Rotary volume * Front Panel Auto-flap mechanism (motorized) * Removable Front Panel * Cellular telephone auto muting * Speaker input for hands-free * Flexible angle installation 0-60° * PTY (Search and Alarm) * News interrupt feature * High speed PLL Synthesiser tuner * PNS (Pulse Noise Suppressor) * No. of Presets 24 * BSM (Best Stations Memory) * Oversampling digital filter 8x * D/A Converter (Burr Brown) 1- Bit * Fast forward / reverse * Track Search/Scan/Repeat * Track/Manual search * Random Play * Last position memory * Disc Title Memory * CD Text * CD-R Playback * MP3 * Windows Media™ Audio * CD-RW Playback * WAV * Max. output power (watts) MOSFET 4 x 50 Watt * Max. preout voltage (V / Ohms) 6,5 * Built in DSP * Graphic equaliser 13-band * Listening Position Selector * Preset equaliser 5-mode * User preset equaliser 2-mode * Time Alignment * Auto EQ * BBE * HPF * LPF * 3 way network * Digital ASL (Automatic Sound Leveliser) * Spectrum analyser * L/R level meter * Level Indicator * Loudness * Source level adjuster * Fader * RCA Preout 3 (F + R + S/W) * High Voltage Output * European Radio Tuning *

På Lager VÅR PRIS ER KUN 5895,- (2 Års garanti!)

http://www.megabillig.com/. Dette var jo helt sjefs pris :D

Men tanken min er at jeg vil ha en bra spiller med motorisert front, skal ha 2 6*9 i hatthylle med egen eksternforsterker, 2 10" bassere bak med ekstern forsterker, tanken er at to 6*5" foran skal bli drevet av spilleren. Og et par diskanter seff.

Holder sony sin black panel CDX-M800 til mitt bruk? Den koster vel ca 4000?

Tingen er at jeg har rabatt på ca. 20-30 % på pioner spillere, derfor vurderer jeg pioner sin. Men pioner hadde vel 2 versjoner med motorisert front? Eller er det kun den NYE DEH-P9600MP som man får kjøpt nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VWLOVAH

Heisann! Fant nå

2004 DEH-P9600MP CD spiller

MP3 / WMA / WAV CD playback * Dual faceplate design * Colour Organic EL * New DSP with Auto Time Alignment, Auto EQ, and Burr Brown 1-bit DAC with 24-bit resolution * Standard / 3-Way Network mode * Pioneer's OEL Screensaver Studio ready * MOSFET 50 W x 4 amplifier * IP-Bus (MCD, DAB, TV, 2 EXT) * Multi-CD Control * CD Text * Source TV Control * DAB Tuner Control * Source DVD Control * List Search Function * External unit control via IP-Bus 2 * AUX-In (with optional CD-RB20) * Remote control Standard * Hard-wired remote input * ISO Connector * Display illumination COLOUR ORGANIC EL * Rotary volume * Front Panel Auto-flap mechanism (motorized) * Removable Front Panel * Cellular telephone auto muting * Speaker input for hands-free * Flexible angle installation 0-60° * PTY (Search and Alarm) * News interrupt feature * High speed PLL Synthesiser tuner * PNS (Pulse Noise Suppressor) * No. of Presets 24 * BSM (Best Stations Memory) * Oversampling digital filter 8x * D/A Converter (Burr Brown) 1- Bit * Fast forward / reverse * Track Search/Scan/Repeat * Track/Manual search * Random Play * Last position memory * Disc Title Memory * CD Text * CD-R Playback * MP3 * Windows Media™ Audio * CD-RW Playback * WAV * Max. output power (watts) MOSFET 4 x 50 Watt * Max. preout voltage (V / Ohms) 6,5 * Built in DSP * Graphic equaliser 13-band * Listening Position Selector * Preset equaliser 5-mode * User preset equaliser 2-mode * Time Alignment * Auto EQ * BBE * HPF * LPF * 3 way network * Digital ASL (Automatic Sound Leveliser) * Spectrum analyser * L/R level meter * Level Indicator * Loudness * Source level adjuster * Fader * RCA Preout 3 (F + R + S/W) * High Voltage Output * European Radio Tuning *

På Lager VÅR PRIS ER KUN 5895,- (2 Års garanti!)

http://www.megabillig.com/. Dette var jo helt sjefs pris :D

Men tanken min er at jeg vil ha en bra spiller med motorisert front, skal ha 2 6*9 i hatthylle med egen eksternforsterker, 2 10" bassere bak med ekstern forsterker, tanken er at to 6*5" foran skal bli drevet av spilleren. Og et par diskanter seff.

Tingen er at jeg har rabatt på ca. 20-30 % på pioner spillere, derfor vurderer jeg pioner sin. Men pioner hadde vel 2 versjoner med motorisert front? Eller er det kun den NYE DEH-P9600MP som man får kjøpt nå?

Uff, ikke dette i år også... :rolleyes:

Syns dette begynner å gå over stokk og stein..

Det kommer jo toll, mva, frakt osv på den prisen og.. Blir ikke så altfor mye billigere enn å kjøpe hos en Pioneer forhandler...

Skal ikke diskutere om dette mer, men at de skulle få til dette i år og var bare litt "uff"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

DAB Radio ja...hmm, hvor får jeg kjøpt dette og hva er prisen på noe slikt? Har ikke DAB radio bra dekning over hele norge? hva er forskjellen på dab og vanlig radio? noe jeg kobler på ip-bussen dette da?

marius

Disse to linkene skulle forklare det meste :)

http://www.bilradiospes.no/prod_detaljer.php?id=685

http://www.bilradiospes.no/index.php?aID=51&ids=artID

@lpher

Lexus GS300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør deg selv en tjeneste og dropp 6'9 sakene!

Legg heller pengene i et skikkelig frontsett og en god forsterker for dette!

Du sitter jo foran ikke sant?

Det er jo der musikken bør komme fra.

Subene gir ikke retningsbestemt lyd uansett, så sats på godsaker i front!

Og det å drive frontsett fra spiller er aldri en god ide!

Røten lyd, stor sjanse for klipping og glovarm spiller.

Les dette en gang til.

Og enda en gang.

Sånn da skulle det være klart :D

Ut på tur - signatur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider