Csortveit Skrevet Januar 20, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2013 Hei! Ikke så overraskende, så er jeg ei 18 år gammel jente som har null peiling på anlegg i bil og annet teknisk som ikke handler om å bytte dekk eller olje. Jeg vet hverken hva jeg trenger, hvor jeg får kjøpt det og hvor mye det vil komme på. Det trenger ikke være store greiene, men alt er bedre enn kun lyden i dørene. Blir så kjedelig. Har en Golf 4 Highline, 98 modell. Har ikke mange tusenlappene å bruke, så trenger virkelig all hjelp jeg kan få :) Finnes det noen startspakker med feks alt? Har bilstereo, Alpine, men mangler jo alt annet :) MVH Lotte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 20, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2013 Det finnes div pakker, men de fleste er desverre helt feil satt sammen, men denne er ikke så ille: Volkswagen Golf IV / Bora, hyttaleroverganger MDF - www.TransMedia.no Du vil da også trenge et par slike: Volkswagen Golf IV / Bora, hyttaleroverganger MDF - www.TransMedia.no Hvis dette blir for dyrt eller inviklet, så kan du kjøpe en pakke med kun sub og forsterker, som denne: Basspakke 3 - Judys Bilstereo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Csortveit Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2013 Takk for det. Den siste, følger det med ledninger og alt som skal der eller? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 20, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2013 Takk for det. Den siste, følger det med ledninger og alt som skal der eller? :D Nei, det gjør det ikke, men ta deg en tur til den butikken, også smiler du pent og spør om et fint tilbud på kabler ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Csortveit Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2013 Haha, ja, kanskje det funker! Får kanskje sminke meg litt også da! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg