Essex Skrevet Oktober 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2002 var på shell (strømmen) i dag, og kjeda meg bittelitt. så jeg leste på den tavla det står hvor mye lufttrykk man skal fylle på de forskjellige bilene. Og der står Toyota Supra!!!! original dekkdimensjon 235/45-17 foran og 245/40-17 bak;) skal ha 2,5bar både foran og bak. den sto forøvrig mellom Starlet 1,2 og Yaris 1,0 lol :roll: lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Oktober 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2002 du hadde ikke LITT lite å gjøre da...hahaha bra! :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2002 Originally posted by Essex var på shell (strømmen) i dag, og kjeda meg bittelitt. så jeg leste på den tavla det står hvor mye lufttrykk man skal fylle på de forskjellige bilene. Og der står Toyota Supra!!!! original dekkdimensjon 235/45-17 foran og 245/40-17 bak;) skal ha 2,5bar både foran og bak. Pysete dimensjon da. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Oktober 1, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2002 Originally posted by Håkon A du hadde ikke LITT lite å gjøre da...hahaha bra! :D :D :D hehe, nei, vurderte nesten å la vær å legge det inn, i frykt for mobbing!!! lol lol lol men syns det var så lattis at supra sto der, oxo mellom starlet å yaris, så da måtte jeg bare:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Oktober 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2002 de har vel tatt en titt ut av vinduet å notert at de trengte for supra også :P Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 Originally posted by Essex hehe, nei, vurderte nesten å la vær å legge det inn, i frykt for mobbing!!! lol lol lol men syns det var så lattis at supra sto der, oxo mellom starlet å yaris, så da måtte jeg bare:) Ved rangering alfabetisk så er jo ikke det så rart da:rolleyes: Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Oktober 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 Er sikkert quicksilver og ex-supramannen som har betalt for å få supra på den listen.. ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Oktober 2, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 Originally posted by Audi90 Ved rangering alfabetisk så er jo ikke det så rart da:rolleyes: nei, bare ødelegg moroa du, syns det var lattis jeg da men..... Lupoboy; helt sikkert :roll: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 Originally posted by Essex nei, bare ødelegg moroa du, syns det var lattis jeg da men..... Lupoboy; helt sikkert :roll: At den står der er jo komisk men at det er mellom starlet og yaris er jo logisk... Men hvor mange supraer er det egentlig solgt nye i norge? Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Oktober 2, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 whatzoever der ser litty rart ut med toyota starlet 1,2 toyota supra 3,0 twin turbo toyota yaris 1,0 m,en det er vel meg........... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Oktober 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 Originally posted by Essex whatzoever der ser litty rart ut med toyota starlet 1,2 toyota supra 3,0 twin turbo toyota yaris 1,0 m,en det er vel meg........... Det er vel praktisk talt samme bilen vel ;) Samme eksklusive plastinteriør :D:D:D eller ? lol Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet Oktober 2, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 du kjøper ikke supra for å få tre interiør og cruisecontrol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg