rundal Skrevet Januar 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2013 Hei. Er for tiden 15 blå på termometeret, og dieselvarmeren er veldig god å ha. Men...hvis en bruker den masse, og det innimellom blir litt småkjøring, så bør vel batteriet lades av og til? Derfor lurer eg på om det går an å koble til lader i motorrommet, eller om eg må bak i bagasjerommet og skru av dekselet, for så å løsne batteripolene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Januar 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2013 Hvis du skal lade batteriet i bilen så ville jeg tatt av batteripolene før lading. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Januar 23, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2013 Du bør nok lade batteriet nokre ganger iløpet av vinteren ja. Du kan lade via motorrommet ja. Det er ikkje nødvendigt å koble ifra batteriet. (iallfall viss du bruker f.eks. CTEK lader) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg