jalla Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Rappa denne fra Grand Masta på Sounddomain. Som han foreslo; Lim denne på ruta! Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigV Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Hei, hei, hei! Noen som jobber i reklamebranskjen og kan fikse slike? Jeg kjøper!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet April 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Kjøp selvklebende fotopapir og print ut ;) HP har ypperlige saker her. Evt. laminer sakene og lim på med kraftig dobbeltsidig tape. Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
d2001 Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Den var fet da :D Hmm... Lurer på om Clas Ohlson har sånn klistremerke-papir... Kjekk advarsel, rett og slett =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
impreza_wrx Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 var på en bilutstilling en gang. en porsche hadde et lignende klistremerke. der sto det: "if you value your life as much as i value this car, dont fuck with it!" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matzz Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Jeg jobber på ei reklamesjappe. Laga meg nettopp en sånn en :) limte den på rett ved siden av "airbag" warning merket :) ser originalt ut :) Siter Mats Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Rå stilig den der.. er jo ikke så vanskelig å kjøpe noe klistremerkepapirgreier og printe på det, klippe ut og klistre i bilen... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kindher Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 tipper den skal inn i bilen min jah! var jo skamrå!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Ingenting er så irriterende som passasjerer som herjer og styrer med spiller'n...Genial den der! Hjelper ikke mot ene kompisen min som insisterer på å kontrolere vindusviskerne men :p Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mammut89 Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Originally posted by Tombra Ingenting er så irriterende som passasjerer som herjer og styrer med spiller'n...Genial den der! Hjelper ikke mot ene kompisen min som insisterer på å kontrolere vindusviskerne men :p haha lattis. sier noe der :D Siter Build hard Play Loud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg