Machine Head Skrevet Januar 25, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2013 Hallo folkens. I vinter har jeg fått en ulyd i styringa på min 08 octavia rs tdi. Lyden kommer bare når bilden står stille og jeg svinger mot høyre. Høres ut som lyden kommer fra motorrommet og ikke i hjulopphenget.. Har lest litt rundt og funnet mye om dårlig servo på modeller fra 01-04. Noen som har noen ide om hva det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsaforever Skrevet Januar 25, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2013 Sjekk oljenivå på servo!, meget viktig at om du må fylle på, så bare bruk Orginal olje kjøpt av forhandler, da andre typer/merker olje, kan spise opp pakningene i tannstangen, som kan føre til ødelagt Tannstang. Hadde en kamerat som hadde akkurat det samme problemet, og da viste det seg at det var lite olje igjenn på "servoen" Siter *07 Skoda Octavia RS *99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cosworth87 Skrevet Januar 25, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2013 hvordan skal han få sjekket oljenivået på elektromekanisk servo? Siter 2012 octavia 2.0 tsi RS x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsaforever Skrevet Januar 25, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2013 Beklager, det var jeg ikke klar over at det var på Rs'ene Lærte noe nytt i dag også :) Siter *07 Skoda Octavia RS *99 Audi A4 B5 1.8T (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machine Head Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2013 Takk for innspill. Leita litt etter oljetanken til servoen før jeg skjønte at det var elektromekanisk styring:) Ingen som har hatt lignende ulyder? Noen som vet hvordan styringen er bygget opp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg