Chriss Granly Skrevet Januar 25, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2013 Hei. jeg kjøpte nylig en opel vectra a 2L GL 94 mod forje eier sa att jeg kunne få med senke fjærene for 200kr og han hadde tuv papirer, tenkte at det er jo billig, så gjore det. men han fant ikke papirene pga flytting. har googlea fjærene, "kodene" på fjærene vært på biltesynet, osv... har tilogmed vært på bilxtra der hna mentye han hadde kjøpt de, men de har ikke noe 40-40 færer til vectra der-.- Så nå sitter jeg med 4-fjærer uten papirer og vet ikke hvilke fjærer det er. så da lurte jeg på om det er noen her som har ett "rødt" senke sett til opel vectra a med kode: 75261/front og 75175/rear som de eventuelt kan sende på e-post eller legge ut? Mvh Chriss Granly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stance Skrevet Januar 25, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2013 Vet du i de hele tatt om det finnest papirer på det senkefjærene dine ? om ikke , da har du et problem :) Siter Mercedes-Benz E200 - Solgt. Mercedes-Benz E220TE - Solgt. Peugeot 406 2.0 HDI - I bruk Vw Golf 2.0 mk3 - I bruk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriss Granly Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2013 de forje eierene av bilen sa de hadde papirene, men de viste ikke hvor de var nå pga nylig flytta inn i ny leilighet, så tror det ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg