Luggz Skrevet Januar 25, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2013 Hei. Kan ikke si jeg fant noe om dette under tidligere innlegg så jeg prøver meg. E46 318i 2001 mod. Problemet er at motoren ikke får normal driftstemperatur, på temperaturmåleren ligger den omtrent på første streken etter blå, normalt skal vel denne ligge omtrent rundt midten. Dette resulterer i at luften i klimaanlegget kun kommer som en liten lunk, og det er ikke akkurat det som er mest behagelig disse kalde vintersdagene. Jeg poppet opp panseret og kjente litt på gummirørene som går fra motor til radiator, den ene er varm, den andre (som termostaten sitter på) er kald. Jeg trodde først dette var et problem med termostaten, men ettersom røret er kaldt, ble jeg litt usikker. Hadde blitt glad for litt innspill:) På forhånd, takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2013 Kan nesten garantere deg at det er termostaten, evt. vannpumpen. For du har nok kjølevæske på? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg