oddcar Skrevet Januar 25, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2013 Vurderer vanninnsprøyting til min motor. Finnes det innsprøytingssett for vann/alkohol (miks ) som ikke koster skjorta men som likevel er brukbare ? Motoren er propandrevet og uten turbo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 26, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2013 Er ikke vanninnsprøytning først og fremst tiltenkt turbobiler, som et supplement til intercooler? Ser ikke helt at det skal ha noen hensikt på en bil uten turbo, annet enn å rense opp gammel sot/koks. Noe jeg tviler på at du har mye av siden du kjører på gass. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Januar 26, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2013 Vurderer vanninnsprøyting til min motor. Finnes det innsprøytingssett for vann/alkohol (miks ) som ikke koster skjorta men som likevel er brukbare ? Motoren er propandrevet og uten turbo. Vann og alkoholmix kan du fint bare tømme nepå tanken til vanninsprutet vel? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg