Rsele Skrevet April 7, 2013 Rapporter Share Skrevet April 7, 2013 Trodde utviklingen hadde gått fortere på dette området. Min 2007 mod Mercedes starter ikke og pipe før bilen er i bevegelse når selen ikke er på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet April 7, 2013 Rapporter Share Skrevet April 7, 2013 Min 2012 A4 piper kun når aktuell hastighet er over 25km/t og slutter å pipe etter ca 2 min. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet April 7, 2013 Rapporter Share Skrevet April 7, 2013 Transporteren(2012) begynner ikke å pipe ved rygging, og forover begynner den å pipe over en viss hastighet, med økende intensitet. Til slutt gir den seg ikke før man tar på beltet, enten man stopper eller ei. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 8, 2013 Rapporter Share Skrevet April 8, 2013 Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg