Morten 1 Skrevet Januar 26, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2013 Hallo Har ein Mercedes 300td w123 som ikkje starter. Den blir ikkje brukt til hver dag, men har ikkje hatt noen problem med å starte den i vinter. Den sto utenfor garasjen i mange månder og forrige helg tok eg den inn, og når eg skulle starte den eine dagen starta den med ein gong også slokna den berre med ein gong. Etterpå prøve eg å starte den gjenn men det gjekk ikkje. Så denne helga prøvde eg på nytt å starte den og den starta med ein gong så slokna den igjen som forrige gang. Eg lada batteriet og fylte på diesel men har ikkje fått den til å starte gjenn. Noen som veit kva som kan vere galt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OVS72 Skrevet Januar 27, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2013 luft i diesel pumpa eller is eller vann i dieselfiltet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten 1 Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2013 ja oki takk for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten 1 Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2013 Fekk start på den etter mykje feilsøking, det viste seg å vere tenninga som ikkje var heilt som den skullle og at det var noe feil med vakumen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg