Pimpmyride Skrevet Januar 28, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2013 Som dere ser på bildene så hadde den gamle bare 1 sånn ''innvei'' Den gamle var sprekt så jeg bestilte en ny hos Møller. Så lurer vel egentelig bare på hva er det som skal på den siste ? Den nye er den monterte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 28, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2013 Den som var ødelagt hadde en plass til sensor, og den nye du bestilte har 2? Har jeg forstått deg riktig? Hvorfor ikke bare si at det var feil del til møller, og så bestille riktig del? Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pimpmyride Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2013 Ja, forstått meg riktig. Dem sa at den jeg hadde før var til diselmotor. Så det skulle være en føler til der men finner ingenting jeg da men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 28, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2013 Kan være at siste hullet er til en sensor til noe tilleggsutstyr som du ikke har på bilen. Finnes plugg du kan sette nedi det hullet Delenummer: 357 121 140 Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pimpmyride Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2013 Aah, dårlig at Møller ikke sa noe om det. Men da får jeg vel bare bestile en sånn plugg også. Tusen takk for hjelp. Hååper det ordner seg. :)) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg