0kriz Skrevet Januar 29, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2013 hei! Jeg skal kj�pe inn en bass pakke for ei veninne av meg men jeg vet ikke hva jeg skal kj�pe. budsjettet er ca 5000kr og hun vil bare ha mest mulig bass. plass en en liten utfordring siden hun skal ha plass til en barnevogn uten og m�tte ta ut anlegget. jeg regner med at jeg m� bygge kassen selv for og utnytte plassen best mulig. kassen kan v�re maks 75cm bred og 30cm dyp, total liter inntil 170L. bilen er en Skoda roomster og den har 85hk eller no, n� kan jeg ikke mye om bil men jeg regner med at den ikke har s� sterk dynamo siden den har en "svak" motor, s� sensitivitet blir vel n�kkelen til og f� mye DB. hvilket element vil dere anbefale og hvor mange? budsjettet er kun p� 5000kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 29, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2013 Hva har hun av høyttalere, forsterker og spiller fra før da? Er jo greit at suben ikke overdøver det hun har fra før kanskje? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0kriz Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2013 cossiemk1 skrev: Hva har hun av høyttalere, forsterker og spiller fra før da? Er jo greit at suben ikke overdøver det hun har fra før kanskje? ;) alt er orginalt, men hu var intressert i rånalyd så kvaliteten har vel ikke så mye og si. men alt må kjøpes inn, til og med spiller tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 29, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2013 Så du må ha en spiller. si 1000kr der, du må ha kabling. Strøm og signal, 500kr - 1000kr (sikringsholder og alt sånn). Er ikke så mye igjen til rånelyden da. Sett inn en Focal iBUS20. Tar liten plass, grei lyd og ho får plass til barnevogna Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg