BLACK.PEARL Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Hey hey =) Har akkurat registrert meg, selv om jeg har fulgt med i forumet av og til og chattet litt også =) Gleder meg til treffene og sånt, da jeg kan vise fram og rådføre om min bil (har ikke en bil enda, sjekk sign. for etterlysning). Holder til i Oslo området :) Hadde vært kult å blitt kjent med noen bilforum.net brukere som bor i "mitt" omegn! Fikk lappen i midten av februar :D Også har jeg hatt friår siden juni ifjor og spart som en gjerrig gris, og nå har jeg nok lapper til å begynne på mitt lenge ønskede prosjekt!! YES! Prosjektet skal hvertfall løpe over to år/sesonger. I år skal jeg ha utvendig styling, 16" felger, interiør detaljer fra Momo og Sparco seter. Resten ser dere i min sign. (er det tillatt å ha en så lang signatur? fjerner den hvis den tar for mye plass). Altså, i år skal jeg kun konsentrere meg om bilens utseende. Neste år/sesong har jeg planer om, hvis det ordner seg, å bytte ut corsa motoren med Opels Astra GSi på 150 hk (kun hvis det blir godkjent). Også oppgradere bremser, komplett Supersprint effektanlegg osv. Kanskje tom. gå løs på interiøret neste år også med oppgradering fra CD-spiller navigasjon til DVD+Navigasjonssystem med LCD-skjermer og PlayStation2! Vet at å bruke masse cash på en Corsa er bortkastet, men jeg mener at jeg kommer langt med denne bilen hvis jeg skal lage en bil jeg virkelig skiller meg ut fra røkla med ;) Vel vel =) PS. Noen pakistanere fra Oslo området her? PM. meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Heisann :) Location'en min når jeg sitter i en bil er som regel bak rattet, ikke foran, men ellers velkommen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 velkommen skal du være:) tøfft prosjekt, ikke mange som har gjort det før deg tror jeg;) Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T-bear Skrevet April 1, 2004 Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Ordinært, mener du heller ikke orginalt eller uordinært? Siter Sopp under ruta og seter med mott i, slik var det gått med min Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet April 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2004 Rusten norsk.. Originalt da :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg