ingefosho Skrevet Januar 30, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2013 Hei! Kjapt og enkelt spørsmål til dere som er litt flinkere når det kommer til elektrisk og lyd enn meg. Jeg har parrot i min bil og der er det en Aux kabel som er gåen i festet som vist på bildet http://i48.tinypic.com/259emfo.jpg Mobilen må ligge i en sjelden stilling med auxkabelen vrengt i forskjellige veier, og de veiene er nye for hver gang jeg kobler til. Så jeg lurer på om det går ann og kappe av selve utgangen, kjøpe en ny en og lodde på ledningen slik at det bli en ny utgang, på noe slags måte at jeg slipper og ut med alt av spillere i bilen og kjøpe en helt ny lednings sett til parrot Takker for alle svar! MVH Inge Aasen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Verde Skrevet Januar 30, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2013 Ja det er mulig, jeg har aldri gjort det med 3,5mm jack kabel, bare med 6,5, men det er mulig ja. Kan være lurt å forhøre seg med noen som kanskje kan vise deg. Siter - Volvo 242 B19 1978 (solgt) - Volkswagen Polo 6n 1997 (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 30, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2013 Null problem, og du får kontakten hos feks clas ohlson: 3,5 mm plugg | Clas Ohlson Og du skal selvfølgelig ha den som er stereo ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingefosho Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2013 Så jeg bare kapper av aux utgangen på den som er ødelagt, skinner ledningen og lodder sammen, easy as that? :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Verde Skrevet Februar 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2013 ja omrtent Siter - Volvo 242 B19 1978 (solgt) - Volkswagen Polo 6n 1997 (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg