gutt78 Skrevet Januar 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2013 Hei, Finnes det noen oversikt over Autocheck, hva den skal virke inn på. Skjermen er min litt ustabil blitt, kutter/noen ganger streker i display. En sjelden gang maser den om bremselyssjekken ved kjøring også, spess når det er kaldt ute. Kan det hjelpe å rense avt kontakter bakpå display? Hvordan kan man evt lettest koble helt vekk Autocheck? Så man mister skjermen og pipelyden... :) Siter 2002 Audi A6 2.4 Quattro Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard19 Skrevet Januar 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2013 Hei. jeg har ikke autodcheck men min har også varslet di par siste dagene at det er slitte bremser. Men detta trur jeg er kulda som gjør fordi med en gang jeg stopper bilen og starter den igjen så forsvinner det. Og jeg har nylig skiftet bremser og skiver rundt om. Så sikkert bare dårlig kontakt et sted. Trur ikke det er instrumentet som gjør denne feilen? Det du kanskje kan prøve er å rengjøre kontaktene på begge sider foran til slitasevarsleren.. Kanskje det hjelper. Siter Bmw 316 (e36) R.I.P Bmw 320 (e36) Solgt Nissan Primera (p11) Solgt Audi 2.6 (a6) 95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gutt78 Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2013 Hei. jeg har ikke autodcheck men min har også varslet di par siste dagene at det er slitte bremser. Men detta trur jeg er kulda som gjør fordi med en gang jeg stopper bilen og starter den igjen så forsvinner det. Og jeg har nylig skiftet bremser og skiver rundt om. Så sikkert bare dårlig kontakt et sted. Trur ikke det er instrumentet som gjør denne feilen? Det du kanskje kan prøve er å rengjøre kontaktene på begge sider foran til slitasevarsleren.. Kanskje det hjelper. Dette er jo helt standard, er nok kabelbrudd/dårlig kontakt et sted...har selv slitasjevarsler lysende. Siter 2002 Audi A6 2.4 Quattro Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard19 Skrevet Januar 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2013 spørs nok det da ja. Siter Bmw 316 (e36) R.I.P Bmw 320 (e36) Solgt Nissan Primera (p11) Solgt Audi 2.6 (a6) 95 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg