Gå til innhold

Russebil anlegg, funker dette? Eventuelt hvilken sub elemet(r) ville dere anbefalt!:D

Ranger emnet

Martin Stavne

Anbefalte innlegg

Litt opplysninger om bilen: er en ford transit 2002 mod ekstra høy minibuss, dynamoen er vell standard og ligger vell på 1000w ville jeg tro, kan sjekke dette ut om det er behov for det ;) i tilegg er det 4 batterier i den nå, så kan sies det er godt med plass ;)

i den nå er det 2 kicker 12" med 150w rms på hver, som jeg vil bytte ut med nytt anlegg ;)

---

Tanken er og spille HØYT om dere lurte ;) så er ikke meninga og bare spille bass heller ^^

4x Digital Designs VO B2 Bullet tweeter | Digital Designs VO B2 Bullet tweeter, STK (Produktdetaljer) [dynaBel AS]

4x Digital Designs VO M8 Bredbåndet mellomtone, STK | Digital Designs VO M8 Bredbåndet mellomtone, STK (Produktdetaljer) [dynaBel AS]

---

til dette ville jeg vel trenge en sub?, trenger noe som spiller bra, men med tanke på at det blir spilling over tid, er det vell noe du skal kunne høre men ikke drepe batteriene. (15" eller 12"? 15 slår vell hardere?)

og ville dere godt for VO M8 eller (Digital Designs VO W15 Bassmellomtone, STK) til diskanten? tenkte M8 kanskje ville være bra til sanger osv.

men skal sies at jeg er ganske ny i denne verden men lest utrolig mye de siste 3 ukene, så kan endel nå. Men vill ikke si jeg er noe ekspert ;) så takker for svar! og tar gjerne litt kritikk om det er noe :D

planen var og bygge en vegg bak btw, så dette opsettet har ikke noe med opsettet som skal spille inne og gjøre ;)

Forsterkere tenkte jeg bestille fra https://www.sonicelectronix.com/ da jeg har en ordre som shipper ut den 7 feb, der frakt av forsterkere kan legges på uten stor ekstra kostnad men høytaler elementer blir nokk for tungt? ;D

SoundStorm SSL EV4.1600 Evolution 4-Channel Car Amplifier denne funker vell ?

om konklusjonen blir til at det ikke er for stor forskjell så har jeg ikke noe problem med og kjøpe i norge ;)

tenkte meg noe på 10-15-20k helst innenfor 15k ;) men om man får noe VELDIG mye bedre til pengene kanskje jeg går for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tanken er og for det meste spille høyt, da bass er deilig men når du kommer til det er det lyden du skal danse til ;) og batteriene skal jo helst ikke tømmes med en gang ;)

ville dette fungert? (Gladen M-line 15 - 15'') i tilfellet hvor mange, 3?

eller denne kanskje? (Digital Designs DD515b 15'') også her 3 stykker kanskje? eller er 2 nokk? og i tilfellet 300w rms eller 500w

så lenge det spiller høyrere en 2 12" kicker elementer i ferdig box, så er jeg fornøyd! XD kanskje jeg har skrivd for mye her? ;i

Lenke til kommentar
Del på andre sider