Rockboy Skrevet Januar 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2013 Hei! Jeg har en Peugeot 307 2002 modell som har vært trofast frem til nå. Etter at det gikk litt fort over en humpel har potta løsnet, og det bråker noe forferdelig når jeg gasser. Dessuten kommer det klunking og metallyder ved lavt turtall. Det jeg lurer på er: Hva kan jeg gjøre for å fikse dette, og hva ville prisen havnet på hos mekaniker? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kpick Skrevet Januar 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2013 I første omgang burde du legge deg under bilen å sjekke. Er du litt fingernem så er det ikke stort problem å skifte eksosanlegg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2013 Sjekk koblingen mellom bilens katalysator og eksosmanifold, du har sikkert knekt en bolt der. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg