Martin-Andre Skrevet Februar 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2013 Jeg kjøpte meg for to dager siden en Toyota Celica T23, 2000 model. Kunne ikke vært mer fornøyd med bilen når det kommer til kjøringen, ligger godt i svingene, bra drag i bilen osv osv. MEN! Det er EN ting som har irritert meg hver gang jeg har rygget ut av garasjen. Det er en ryggevarsler... Vet dere om det er mulig å fjerne den uten å klippe ledninger? Reverse Beep Noise - How To Disable - CelicaHobby Altså ikke slik som denne siden sier? Er takknemlig for all hjelp jeg kan få. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ascona75 Skrevet Februar 1, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2013 På noen Toyota med ryggevarsler kan man få kjøpt en av/på bryter som monteres i bagasjerommet. Siter Toyota Avensis 2013 Toyota Hiace 2008 Opel Rekord 1982 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-Andre Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2013 Godt å høre at det er mulighet for å skru av, men i bagasjerommet sier du? Såvidt jeg vet så ligger alt av ledninger til ryggepipern foran i dashbordet under "instrumentpanelet". Så det hadde vært litt rart å dratt den helt bak? Men var til stor hjelp å vite at det var en bryter som man kan få tak i :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg