siglis Skrevet Februar 2, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2013 Hei; Hadde bilen inne på en garantijobb ang lakkering. Hentet den, alt virket, og kjørte til jobben. Når jeg så skulle kjøre hjem virket ikke radioen. Får ikke skrudd på, skjermen helt død. Har sjekket sikringa i sikringsboksen fremme i motorrommet F7, 15A. Den var fin, men byttet den for sikkerhets skyld. Det er lys i knappene rundt displayet når jeg trykker på PÅ knappen. Går av igjen etter en liten stund. Noen som kan anelse om hva dette kan være? I og med at den virket da jeg henta bilen kan jeg nok ikke gå den veien. Vil en evnt diagnose kunne lese noe? Meget takknemlig om noen har tips. Mvh Sigbjørn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siglis Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2013 Da har jeg fått konstantert at radio er død. Ser det ligger et par på Finn. Men er blitt fortalt at jeg trenger den originale koden til radioen når den kobles til. Noen som vet mer om dette? Selger har den ikke, men har fått reg no på bilen den kommer fra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Februar 28, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2013 Husk at det sitter en sikring bakpå radioen også da. Når du har montert ny spiller drar du på møller så leser de ut pin koden. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
siglis Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2013 Hei; Har sjekket sikringen bak også og den er hel. Hadde den hos et alternativt verksted i Bergen, og de konkluderte med at 99% sikkert så er radioen død. Snakka med Møller, men bare delelageret. Fikk ikke tak i de på verkstedet, men han jeg snakka med sa at de var litt lunkne på å gjøre det.... Ville i alle fall bli en times jobb... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg