Dabmot Skrevet Februar 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2013 (endret) Skulle bytte ryggelysbryter på min 03 Passat men greide ikke å nå den fra motorrommet eller fra undersiden av bilen. Er det noen som kan si meg den enkleste måten å gjøre dette på? Har også feil med nivåreguleringen av xenonlysene. Tidligere når jeg slo på tenninga gikk nærlysene ned og deretter opp til riktig posisjon men dette fungerer ikke nå. Noen ideer hvor jeg skal starte? Endret Februar 5, 2013 av Dabmot Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P o p i c a Skrevet April 5, 2013 Rapporter Share Skrevet April 5, 2013 Jeg byttet min ryggelysbriter ved å ta bor luftfilterkassa. Da har du nok plass. Du må ha en lang pipenøkkel (tror der er 15mm men er ikke sikkert), forskjelige forlengere og en universalledd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4pekatt Skrevet April 5, 2013 Rapporter Share Skrevet April 5, 2013 Når det gjelder xenonlysene kan du garantert få lest ut en feilkode - Begynn der :-) Deretter poster du feilkoden her, så får du videre hjelp ;-) Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg