firelude Skrevet Februar 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2013 (endret) Hei folkens ! Når kom plastdeksler på dørene og faceliften på fronten til W124 ? Litt over 300 000 km på en 2.0 liter ( det er vel 2.0 som minst ja ? ) med manuell kasse er vel ikke så ille ? Hva raser først ? Er det reg reim eller kjede ? Hvorfor jeg spør ? Vel jeg kan få en slik ganske billig men gidder ikke å kjøpe meg problemer....:-) Endret Februar 5, 2013 av firelude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Februar 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2013 faceliften kom i 89, samt en oppgadering av frontlykter og panser i 94. 2.0 er minst ja, og blit fort noe lite i en bil på 1600 kilo. men en 2,3 liter er bare å sette rett oppi, og de finnes det ganske mange av. Det er kjede på dem. pleier normal ikke å ryke. men hør etter raslelyder. Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
firelude Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2013 Oki takk takk for opplysninger . 2.0 literen har vel rundt 130 HK , stemmer ikke det ? Tjaaaaa....kanskje jeg skal handle...me får sjå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
imloud2 Skrevet Februar 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2013 2 literen kom med 90 kilowatt altså 122 hk. 2,3 kom med 100 KW altså 136 hk. Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg