jonarekolstad Skrevet Februar 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2013 Holder 35mm2 til ett oppsett med Infinity Kappa One og Four? Mener selv det burde holde... Hva mener dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Spock Skrevet Februar 5, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2013 Ja det vil fungerer bra, jeg bruker selv 16mm2 + 21mm2 til de samme forsterkerne etter å ha beregnet at spenningsfallet ble ok. Meget fornøyd med forsterkerne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarekolstad Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2013 Ja det vil fungerer bra, jeg bruker selv 16mm2 + 21mm2 til de samme forsterkerne etter å ha beregnet at spenningsfallet ble ok. Meget fornøyd med forsterkerne. Takk skal du ha :) hvilke sub(er) og høytalere benytter du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Spock Skrevet Februar 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2013 Jeg laget en byggetråd på et annet forum, her er et oversiktskjema fra den: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg