Mortenst Skrevet Februar 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2013 Hei! Jeg har tenkt og "fikse" litt på audien min. Jeg er på utkikk etter noe som vil freshe den litt opp. Men det skal være litt diskre. Vil ikke ha en bil som skriker "jalla". Pris er ikke noe problem så lenge det ser bra ut. Info: - A3 8l 1.8L - 3-dør - 1998 modell Tenkte mest på utseendet først! Men er også på jakt etter ny eksos og andre god saker :) Kom gjerne med tips hva jeg bør gjøre med bilen. - Morten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wu-style Skrevet Mars 13, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2013 Det er smak og behag :) Siter Audi S4 c4: 034 High output coils , Rs2 manifold , KKK K26turbo , Magnector plug wires , Wg spring preformance. maped by 034 Motorsport. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pontiac Fiero GT 3,0 Tubo: Garret T3 / T4E Stage 3 , Haltech E6GMX , 500lb injectores , Comp Cam , Forged pistons , Hiflow gas and oil pump , Ferita exhaust 2,5. Custom maped by Anders Ringstad Dyno: whp 380hp / 590nm ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mars 13, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2013 (endret) Ikke sett på jalla plast, spar de pengene. Kjøp deg heller 18, 19" felger og senk. Og om du vil ha på noe, så prøv å få tak i S3 styling. Endret Mars 13, 2013 av TKarlsen Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg