NorwegianSF Skrevet Februar 6, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2013 Jeg har klart å ødelegge selve ramma med nettet som står montert på baksiden av passasjersetet i A4en min(1999 mod). Jeg har snakket med Møller og de klarer faktisk ikke å få tak i denne baksiden(måtte vist bytte hele) i fargen blå, er det noen som har en slik liggende eller vet om noen som kanskje har? Har snakket med en skraphandler her i området men han hadde kun svarte. Jeg har kastet hele ramma inklusive nettet så dum som jeg var så om jeg kan få tak i et nett så kan jeg i verste fall få laget til en ramme i aluminium eller noe annet og bare montere denne. Eller er det en annen god løsning for å få en oppbevaringlomme på baksiden av passasjersetet som noen der ute kan fortelle meg om? :P Siter Audi A4 (B5 Full facelift) Stasjonsvogn 1999, 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinrawr Skrevet Mars 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2013 Jeg tror kanskje jeg har nett fra en 1997 mod. Skal og skru på bilen om to uker. Hvis du poster et bilde av den her, så kan jeg se om det er den samme på bilen min. Husker ikke om det er blå eller svart da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NorwegianSF Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2013 Siter Audi A4 (B5 Full facelift) Stasjonsvogn 1999, 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg