Efini Skrevet Oktober 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2002 Her er en artikkel fra mandagens utgave av lokalavisa Aura Avis! Selv tar jeg selvsagt sterk avstand fra slik kjøring!! :D Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Oktober 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2002 nei huff å huff...han sto på en tom parkeringsplass å spant! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norsmurf Skrevet Oktober 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2002 Originally posted by Efini Selv tar jeg selvsagt sterk avstand fra slik kjøring!! :D Hmmm.. jaja.. det gjør vi vel alle her på forumet, ikke sant? Siter Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Oktober 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2002 kjendis jo ;) hva sier slekt og venner til detta da? Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iceguy Skrevet Oktober 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2002 Efini klarer ikke å holde seg unna spinningen, fyrn er jo ikke tam for alt i verden ;P Siter 90 Nissan 200sx S13 87 Volvo 340 - Vinterbil 90 BMW 318iS - solgt 91 Opel Calibra 16v - solgt 86 Ford Sierra 2.0 - Skrotet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2002 Originally posted by Efini Her er en artikkel fra mandagens utgave av lokalavisa Aura Avis! Selv tar jeg selvsagt sterk avstand fra slik kjøring!! :D Gratulerer. Men sørg for at ikke Wankelsaken din blir utslitt nå da, dem tåler vel ikke så mye? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ardous Skrevet Oktober 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2002 Hmm, den kjerra der virker litt kjent, tro hvor jeg har sett den du??!!?? :D :D Ah, timer til jeg får henta bilen min :D w00t :D Siter Moderator kan gjerne slette min konto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet Oktober 1, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2002 Originally posted by hfracing kjendis jo ;) hva sier slekt og venner til detta da? Driter jo i hva dem sier!! Spørsmålet er: Hva sier gutta??? :D :D :D Drifting-trening på høyt plan det der! :D Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Code-Man Skrevet Oktober 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2002 Spørs om det er noen som er ute etter oppmerksomhet ??? Siden vedkommende driver å spinner rundinger rettutenfor Avisen ??? :) Ikke all pr er god pr ;) Siter Subaru Impreza Drivers Club Norway www.impreza.sunndal.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet Oktober 1, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2002 Originally posted by Code-Man Spørs om det er noen som er ute etter oppmerksomhet ??? Siden vedkommende driver å spinner rundinger rettutenfor Avisen ??? :) Ikke all pr er god pr ;) Spinner rundinger er det vel ingen som har sagt at jeg har gjort da.. :rolleyes: Eneste plassen i 10-mils omkrets som er stor nok for å drifte litt med Rex'n (mer eller mindre vellykka:D ), uten å skape farlige situasjoner. :) Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Oktober 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2002 Spinning = Modent i rånemiljø hvertfall. =) Des lenger du greier å holde på des mer teken har du. *Eller stor motor* Men nå tenker jeg liten motor. :D Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Oktober 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2002 Originally posted by Efini Her er en artikkel fra mandagens utgave av lokalavisa Aura Avis! Selv tar jeg selvsagt sterk avstand fra slik kjøring!! :D OWNED!!! Knallfett :D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bing Skrevet Oktober 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2002 personen som kjører en sånn bil må da være under 18, dette er jo BARNSLIG§§ tull å kaste penger ut av vindu på denne måten! Siter 1991 BMW 325I TOURING x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6 x 2000 hyundai coupe 2.0 x 1998 Hyundai coupe 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet Oktober 2, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 Originally posted by bing personen som kjører en sånn bil må da være under 18, dette er jo BARNSLIG§§ tull å kaste penger ut av vindu på denne måten! Misunnelig på bilen?? :D :D Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Oktober 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 Originally posted by Efini Misunnelig på bilen?? :D :D I know I am...... :D :D :D noen som har definisjon på en "umoden sjåfør"? ærlig talt synes jeg ikke det er "umodent" å spinne litt på en tom parkeringsplass....men,that's me..... ;) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg