LilleGud Skrevet Oktober 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 ser ut som han letter med fordekka da ! :D Stå på ! :D Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Oktober 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 Originally posted by LilleGud ser ut som han letter med fordekka da ! :D Stå på ! :D Det syntes jeg også det så ut som! Ved første øyekast trodde jeg du var på bakhjula jeg! :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 Tror bilen er uten motor jeg, siden den er så høy framme.Det er nemligt et arrangert bilde, kun for å starte debatt om at Efini er god til å drifte og ingen er misunnelig på bilen hans og egentligt så er det bare en modellbil i skala 1:24 som er limt sammen feil og plassert på en papplate malt som en asfaltplass.Røyken kommer fra en Prince 100 og er hjulpet av en hårføner til å se ut som den blåser avgårde samtidigt som Kjell Magne Bondevik krever høyere lønn! NEMLIGT! :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 Originally posted by Viking Tror bilen er uten motor jeg, siden den er så høy framme.Det er nemligt et arrangert bilde, kun for å starte debatt om at Efini er god til å drifte og ingen er misunnelig på bilen hans og egentligt så er det bare en modellbil i skala 1:24 som er limt sammen feil og plassert på en papplate malt som en asfaltplass.Røyken kommer fra en Prince 100 og er hjulpet av en hårføner til å se ut som den blåser avgårde samtidigt som Kjell Magne Bondevik krever høyere lønn! NEMLIGT! :D Fantasien er i orden skjønner jeg..:) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Oktober 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 Originally posted by Viking Tror bilen er uten motor jeg, siden den er så høy framme.Det er nemligt et arrangert bilde, kun for å starte debatt om at Efini er god til å drifte og ingen er misunnelig på bilen hans og egentligt så er det bare en modellbil i skala 1:24 som er limt sammen feil og plassert på en papplate malt som en asfaltplass.Røyken kommer fra en Prince 100 og er hjulpet av en hårføner til å se ut som den blåser avgårde samtidigt som Kjell Magne Bondevik krever høyere lønn! NEMLIGT! :D Hahahahahahha ;) Du kunne blitt journalist i Se & Hør med den fantasien :D:D:D:D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Oktober 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 Umodene sjåførER??? Jeg filma jo bare! :D lol lol lol lol lol Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Oktober 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 Hehehehe fett... . . Men har de ikke farger på disse trykkeria eller.....:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Oktober 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 Jeg blir egentlig provosert av at de skriver "umodne sjåfører" o.l. De burde være glad for at "vi" spinner og drifter på områder hvor det ikke finnes folk eller biler! De BER jo nesten om race, og "umoden" kjøring I trafikken da... Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Oktober 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 JEG synes faktisk heller ikke at det er særlig "umodent" å spinne å burne litt på en tom parkeringsplass.... gjør man det derimot midt i trafikken.. driver å kjører "slæng" i hver sving.. kan heller være med på at DET er litt mer umodent.. umoden kjøring er kanskje når man ikke tenker over konsekvensene av sine "handlinger" i trafikken......? i don't know,really ;) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Oktober 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2002 Originally posted by Viking Tror bilen er uten motor jeg, siden den er så høy framme.Det er nemligt et arrangert bilde, kun for å starte debatt om at Efini er god til å drifte og ingen er misunnelig på bilen hans og egentligt så er det bare en modellbil i skala 1:24 som er limt sammen feil og plassert på en papplate malt som en asfaltplass.Røyken kommer fra en Prince 100 og er hjulpet av en hårføner til å se ut som den blåser avgårde samtidigt som Kjell Magne Bondevik krever høyere lønn! NEMLIGT! :D hahahaha den Prince 100 tok kaka... ;) :D:D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg