OddMagne Skrevet Februar 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2013 Har et gammelt komponentanlegg fra Pioneer, med forsterkere og egen equalizer. Disse har tykke kabler med skrukoblinger. Noen som veit om det går an å få kjøpt anlegg nå som disse kan nyttes på? Har fått tak i overgang fra tykk til litt tynnere kabel, men spørsmålet er om noen selger anlegg med sånn tilkobling lenger.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Februar 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2013 Du kan lage til overganger til rca hvis det er det du tenker på, finnes tegninger på hva som er hva ut av de pluggene du har. Eneste problemet er vel at det er lav spinning ut fra disse om jeg ikke husker helt feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddMagne Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2013 Du kan lage til overganger til rca hvis det er det du tenker på, finnes tegninger på hva som er hva ut av de pluggene du har. Eneste problemet er vel at det er lav spinning ut fra disse om jeg ikke husker helt feil. Har du noen ide om hvor eg finner disse tegningene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Februar 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2013 Nja, husker ikke hvor jeg har sett dem, og mente jeg hadde dem liggende også, men kan ikke finne dem. Men hvilken spiller har du da? Rams gjerne opp alt du har til dette, så skal jeg se hva jeg finner :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddMagne Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2013 (endret) Spiller er KEX-73, Equalizer er CD-5, forsterkere er GM-4 og GM-D8, pluss overgang CD229 fra stor gammel skrukobling til mindre kobling. Den lille koblingen ligner veldig på en audio din-plugg. Håpet er å finne en spiller som det lar seg gjøre å jukse disse komponentene inn på. :) Endret Februar 8, 2013 av OddMagne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Februar 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2013 Så du skal bytte ut spilleren og bruke resten?? Det er en DIN-plugg ja, men jeg klarer ikke å finne igjen tegningene på hva som er hva... Det er mest sannsynlig en rød og en hvit ledning inni kabelen, og dette er høyre og venstre. Skjermen rundt er jord, og det mener jeg den midterste pinnen er også. Oransje ledning tror jeg er remote, resten er jeg usikker på... Men det finnes overganger å få kjøpt Pioneer 8 Pin FEMALE Din To RCA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddMagne Skrevet Februar 9, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2013 Hehe, det der ser ut til å være løsningen! Tusen takk for hjelpen! :partyon: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Bannan Skrevet Februar 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2013 Selger du kex73? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddMagne Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2013 Må sjå om det går an å få tjuvkoble på ein aux på spelaren - har egentlig lyst til å bruke den på eit eller anna vis då det er utruleg god lyd i den, går ikkje det kan eg selge den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Bannan Skrevet Februar 19, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2013 Du er snill hvis jeg får kjøpe den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg