Gå til innhold

nye frontlykter til audi a4 b5 1999

Ranger emnet

Espenstor

Anbefalte innlegg

Hei!

fikk idag mine nye lykter til min audi a4 b5 1999modell, må bytte pga krasjet og den gammle knuste..

så trodde jeg det var bare å skru ut de gamle og inn med de nye, men så ser jeg at det ikke er like koblinger..

kan noen fortelle meg akuratt hvordan jeg skal gjøre det? :)

og må jeg av med fangeren?

her er lyktene jeg bestilte Angeleyes Sort - PARTS AND RETARDS AS

kan legge ut bilde av de forskjellige koblinger viss noen vil se!

trenger hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken A4 har du da? Faceliften? (hel lykt originalt forran)

For det skal bare være å bytte å koble i. Men om du har en hel lykt forran originalt, så vil ikke de du linker til passe. Det er forskjellige kontakter til 95-99 prefacelift og 99-01 faceliften.

Du får nok de prefacelift lyktene du linker på bilen din, men da må du kutte kabler of koble litt.

Du må ikke av med fronten for å bytte lykter. Kun skru de ut. De 2 på toppen, og en bak, like ved blinklyset (motorrommet)

Endret av TKarlsen

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken A4 har du da? Faceliften? (hel lykt originalt forran)

For det skal bare være å bytte å koble i. Men om du har en hel lykt forran originalt, så vil ikke de du linker til passe. Det er forskjellige kontakter til 95-99 prefacelift og 99-01 faceliften.

Du får nok de prefacelift lyktene du linker på bilen din, men da må du kutte kabler of koble litt.

Du må ikke av med fronten for å bytte lykter. Kun skru de ut. De 2 på toppen, og en bak, like ved blinklyset (motorrommet)

orginalt så er det et helt lys som står i..

hvor får jeg kjøpt en overgang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville søkt om retur, sånn at du får riktige lykter. Si at du har en facelift, og vil ha nye lykter. Si du bestilte feil

En ting er jo at du da får en kontakt som passer, men du får også flyttet over høyde justeringsmotoren. De er også forskjellige fra prefacelift og faceliften ;)

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider