Viking067 Skrevet Februar 10, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2013 Tror ikke det skal være links, men er det ikke plass til unbrako i senter for å holde igjen? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulsnes Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2013 Tanken om linksgjenger har slått meg også, så jeg prøvde det og uten hell... Jeg har også festet unbrako på muttertrekker samtidig som jeg holdt igjen med fastnøkkel, men vil bare ikke slippe. Sitter like hardt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Februar 10, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2013 Sett selve unbrakoen i skrustikke og bruk fastnøkkel med forlenger! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulsnes Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2013 Da får jeg prøve det :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven410 Skrevet Februar 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2013 hva bruker du til å varme med da? om du bruker propan e.l kan det hende du varmer for sakte så skruen utvider seg sammen med mutteren... da er du like langt. om du har eller kjenner noen som har tilgang til skjærebrenner, få varma opp fort så bare mutteren blir rød.... så fort det skjer setter du på muttertrekkeren og banker løs.... for å holde igjen pleier jeg å sette på reima og klemme den sammen med skrustikke så tett inntil hjulet som mulig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulsnes Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2013 Hallo! Jeg har bare hatt tilgang til varmepistol, men skjønner det blir altfor pinglete... Skjærebrenner er det ingen jeg kommer på i farta som har i alle fall. Men jeg må uansett ha en ny dynamo. Denne skal sitte i samme bilen, men skal dra et skikkelig anlegg. Så nytt spørsmål; Er det noen dynamoer som virkelig kan levere? min. 200 amp, jo høyere jo bedre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Februar 22, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2013 Delco Remy har links gjenger. Man må sette en umbrako i center og en fastnøkkel på mutteren. Har byttet børster og alt i en tilsvarende dynamo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ulsnes Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2013 Okei, takker :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg