Gå til innhold

Montering av R32 frontfanger

Ranger emnet

10minutemail

Anbefalte innlegg

Hei!

Har hatt et lite uhell med bilen, og trenger i den forbindelse ny frontfanger. Har tenkt på å kjøpe R32-look istedenfor vanlig, da jeg synes denne ser mye bedre ut, uten å overdrive på utseende. Prisen er jo veldig grei, og har også fått tilbud på lakkering som ikke var alt for galt. De som evt vil lakke den spurte også om jeg vil ha den montert av dem, isåfall ville det komme et tillegg på 2300kr (!!!!) for bare montering.

Har prøvd å søke litt rundt, men finner bare filmen o.l. hvor fangeren taes av, ikke festes på. Er det noe ekstra stress med R32-fangeren i forhold til den vanlige, som gjør at de kan kreve en så sinnsyk pris for å feste den på igjen? Har skjønt det slik at en dreven person tar av originalfangeren på ~5 minutter..

Håper noen har erfaring med dette. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2.5 timer for å montere er mye. Men det kan være 2.5timer til å tilpasse front fangeren da før lakkering.

Den R32 fronten jeg bestilte til golfen jeg hadde tidligere passet ikke helt 100%. Så det er ikke det de mener da? Løs front x antall kr. Ferdig tilpasset til bilen, og montert 2300kr

Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hk
Prosjekt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende raskt svar, hehe!

Får vurdere saken da, blir fort dyrt dette her i tillegg til resten som må gjøres / har blitt gjort, men er samtidig litt opptatt av at ting skal se OK ut.. Småskader osv irriterer meg lett.

Dette er sånn fangeren som står på nå ser ut per i dag:

post-76136-13804854808451_thumb.jpg

Er en sprekk ca på midten, den underste delen passer ikke helt, en liten lakkskade (5x5cm) som ikke vises her og det mangler deksel til venstre og i midten, vet ikke hvor godt dette kan fikses, hehe..

EDIT: En sprekk.. riktigere sagt knekt på midten der..

Endret av 10minutemail
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, manglet litt der og ja.. Får se om ikke en skraphandler eller noe i nærheten kanskje har en vraket golf med dekslene som mangler.. Kom akkurat på den motorvarmer-kontakten og, lager vel litt ekstra jobb på en evt ny fanger... Har aldri brukt motorvarmeren før, og har heller ikke de nødvendige ledningene, så kunne lke godt fjernet den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider