frankrk2002 Skrevet Februar 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2013 Hei Har et problem med bremsene etter jeg overhalte calipere bake, de er godt luftet, bremsepedalen er hard, problemet er når jeg begynner og kjøre, er så vidt borti bremsepedalen, da er det noen voldsome ulyder framme, og dette skjer bare av og til ved lav fart. Ved høyre fart er det ingen ting, da fungerer bremsene som normalt. Og jeg oppdaget her om dagen at det var en løs del nedi bremsevæskebeholderen, har ikke observert hva det er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2013 Er ikke ABSen som lager lyd da? At du har vært borti en ABS-sensor slik at den ikke lenger klarer lese pulsene og tyder det som at hjulet ikke går rundt? Det i beholderen er gjerne flottøren på nivåbryteren? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grandern Skrevet Februar 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2013 Hvis lyden kommer fra bremsene foran, så kan det hende du bare må smøre dem etc. Det skal vel være optimalt med bremsebelegg, du har vel varsler, men kan hende det er noe i det. Jeg ville nok tatt og pusset glideflate der klossene ligger inntil, den braketten, og smøre med kobberfett og dette det sammen igjen, mening bare utfra det jeg leser her :) Pedalen er hard, ingen lekkasjer. Du kan jo eventuelt se om det ikke ligger noe rusk innimellom glidende deler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg