Totskalle Skrevet Februar 9, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2013 Jeg kan ikke mye om motor i det hele tatt men prøver å lære. Bilen min er en BMW 318is `92, motor og girkasse er samme type men nyere (byttet hos BMW i Tyskland 1998). Når jeg kjører bilen er det ei reim som knurrer fælt i motoren, den gjør det bare når jeg gir gass. Står jeg i fri eller trår inn clutchen er det stille. Slik har den vært nå i et par måneder og lyden er blitt gradvis værre. Altså hvis jeg kjører og det begynner å knurre så setter jeg bilen i fri og det stopper, men i gir igjen så fortsetter faenskapen. Noen som kan fortelle meg eksakt hva som holder på å ryke/er slitent ut i fra den forklaringen? Siter Snakes reproduce spontaneously. They have both male and female sex organs. That’s why somebody you don’t trust you call a snake. How can you trust a guy who can literally go fuck themselves? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Februar 9, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2013 Profilreim/multireim. Denne driver bla. servo, dynamo og en evt. ac-kompressor. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg