Turbobenni Skrevet Februar 10, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2013 hei. har nylig byttet toppakning og endel mindre detaljer på min 2.0 8v. Jeg har hatt av toppen og gjort så og si alt etter boka, alt er stramma til i riktig rekkefølge og med riktig moment. Men når jeg nå skal prøve å starte den for første gang nå, er det akkurat som starteren ikke vil slå inn. den står å drar i en litt for høy fart virker det som. den slår inn i svinghjulet for multireima går rundt, samme med kammene (noe som er en selvfølge siden alt sitter sammen). men han står ikke å kjinner på en vanlig måte. den står å drar i samme tempo hele tiden virker det som, kan det være dårlig kompresjon ? eller kan det være feiltenning ? Vanskelig å forklare men håper på noen forslag til hva feilen kan være. Takker for alle svar :) Benjamin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 10, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2013 Eller registeret er timet feil slk at du ikke har kompresjon? Altså at ventilene ikke åpner og lukker når de skal? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2013 den var lett å dra rundt før vi skrudde på pøluggene, deretter blei det litt vanskeligere, men fremdeles lett. men reimhjulet nederst foran, er det ett lite "hakk", er det hakket på samme stedet som hjulet til kjede på innsiden? vanskelig forklart. Er akkurat som motoren ikke får de små eksplosjonene når jeg vrir om starteren. den bare drar motoren i en gjevn fart rundt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Februar 10, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2013 Om du ikke har laget noen merker eller satt motoren på de originale merkene når du hadde av registerreima så er det nok sansynligvis ikke riktig. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg