Mopar-or-no-car Skrevet Februar 10, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2013 [ATTACH]36546[/ATTACH] Har sånne batteripoler. Jeg finner ikke noen som selger sånne batterier så tenkte å kjøpe sånne overganger som på bildet under. Noen som vet hvor jeg får det? :) [ATTACH]36547[/ATTACH] Siter 1999 Chrysler 300M 2.7 LR2003 Chevrolet Silverado 6.6 Duramax2009 Mercedes Sprinter 318 V6 CDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EaglePilot Skrevet Februar 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2013 du finner denne type batterier i amcar delebutikker Siter Dersom alle alltid ville ha det beste, ville alle kjøre amerikansk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Februar 11, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2013 Sender deg med en PM om ett par plasser som burde vite... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven410 Skrevet Februar 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2013 alle optima batterier har begge typer batteripoler. ellers er disse polskoa å finne overalt de selger amcardeler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Februar 14, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2013 Maxxima gelebatteri har slike på siden av batteriet. Selges av mekonomen før ivertfall.. Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OVS72 Skrevet Februar 16, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2013 Husker gamle for batterier hadde ringkoblig på flatbatteripol med bolt igjennom. På Taunusen og Sirævan brukte jeg bare vanlige batteriklemmer til å skru på kabler, men la ringkontakta i mellom ene bolten i klemma som skulle holde ledingen. På din bil er det ikke sikkert det går på grunn av plasten på ringen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Februar 16, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2013 Disse batteriene får du på Bilxtra og alle som selger batterier kan skaffe det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mopar-or-no-car Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2013 Takk for tips folkens :) Endte opp med å handle batterier hos mekonomen på hønefoss. De ga meg til og med rabatt på firmaet, enda det bare er et enkeltmannsforetak. Så kommer definitivt til å handle mer derfra :) Overganger fikk jeg også tak i hos folk som selger amcar deler. Siter 1999 Chrysler 300M 2.7 LR2003 Chevrolet Silverado 6.6 Duramax2009 Mercedes Sprinter 318 V6 CDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg