neu242 Skrevet Februar 10, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2013 Heisann! Jeg har en SX4 med dette anlegget: [ATTACH]36549[/ATTACH] Det er min første bil, så jeg har sikkert litt teite spørsmål: 1) Er det mulig å ettermontere AUX-inngang på denne, eller må jeg kjøpe ny bilstereo? 2) Hvis jeg må kjøpe ny bilstereo, kan jeg kjøpe stort sett hva som helst? 3) Må jeg kjøpe noen av monteringsgreiene her? BS Bildeler 4) Vil jeg fremdeles få mulighet til å styre volum osv fra rattet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Februar 10, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2013 Suzuki, USB/SD/AUX-interface - www.TransMedia.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neu242 Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2013 Suzuki, USB/SD/AUX-interface - www.TransMedia.no Perfekt! Tusen takk :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neu242 Skrevet Mai 12, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2013 Jeg endte forresten opp med å kjøpe Yatour Bluetooth module(YT-BTM)+Remote control(YT-REMO)+Digital Music Changer(YT-M06) til $114. [ATTACH]38548[/ATTACH] Fungerte glimrende, og var lett å montere. Jeg kan bruke track-up på hovedenheten for å svare på telefonen, men seek-up på rattstammen fungerer dessverre ikke. Ikke noe stort problem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg